Belles Golv & Städ

Något du undrar över?

Här hoppas vi kunna svara på era vanligaste frågor. Annars är ni välkomna att kontakta oss direkt.

  • Hur fungerar det med RUT-avdraget?

    Varje privat person har rätt till avdrag om 50% av arbetskostnaden för flyttstädningen. Maxbeloppet är 50 000 kronor per år. Vi fakturerar belopp efter skatteavdrag alltså 50% av det totala beloppet. Resterande belopp begär vi från Skatteverket.

  • Vad händer om jag inte är nöjd med städningen?

    Skulle det hända att du inte är nöjd med vårt arbete kommer vi självklart tillbaka och åtgärdar det du inte är nöjd med.
    Kom ihåg att anmäla din reklamation senast sju dagar efter utfört arbete.

  • Kan jag betala kontant?

    Nej. Däremot kan privatpersoner välja att betala via Swish eller faktura i förskott.
    För våra företagskunder gäller endast fakturabetalning. Vi fakturerar i efterskott.

  • Kan jag avboka en bokad beställning?

    Ja, kontakta oss via telefon så avbokar vi beställningen.

  • Vad händer om något går sönder?

    Vi är försäkrade hos Trygg Hansa som täcker eventuella skador på egendom som Belles Golv & Städ personal orsakar, vid mindre skador, ersätts skadan direkt av oss.

  • Har ni F-skattesedel?

    Ja.